Je geeft binnenkort een feestelijke opening van je nieuwe winkel. Je bent verhuisd met de winkel en na een verbouwing en verhuizing die twee weken heeft geduurd, besluit je om de nieuwe zaak feestelijk te openen. Speciaal voor deze gelegenheid heb je een Event photographer Amsterdam uitgenodigd. De locatie waar je nieuwe pand is gevestigd is niet zomaar een plek, nee het id op De Dam in Amsterdam. Laatst kwam je per toeval op de site;  www.remydeklein.com.

Deze fotograaf is gespecialiseerd in feesten en evenementen in Nederland en ook in Amsterdam. Denk hierbij aan een festival, perspresentatie of een feestelijke opening. Na het zien van de foto’s uit het repertoire van Remy besloot je om contact op te nemen en hem te vragen om mooie foto’s te komen maken van de feestelijke opening. Deze foto’s wil je later gaan gebruiken op advertenties en als reclamemiddel op de diverse social mediakanalen. Je ziet dit als een goedkope manier van marketing, omdat er via het internet heel snel iets viraal kan gaan. Daarom heb je besloten om een professionele fotograaf in te huren, waardoor de foto’s veel mooier worden dan dat je deze zelf zou schieten. Ter aankondiging van de feestelijke opening heb je door Remy de Klein ook al foto’s laten maken van het oude en het nieuwe pand. Je hebt deze foto’s verwerkt in de flyer in de hoop dat mensen enthousiast zijn geworden naar hoe de nieuwe winkel eruit komt te zien. De dag is aangebroken van de opening en er is veel publiek aanwezig. Veel mensen geven aan dat ze de foto op de flyer er professioneel uit vonden zien en heel nieuwsgierig zijn geworden naar het nieuwe interieur. De fotograaf is natuurlijk ook weer aanwezig om de mooiste kiekjes te schieten. Al met al zorgt een professionele fotograaf voor een goede promotie van de winkel.

http://www.remydeklein.com/