De telefoon, een apparaat waar je op het kantoor helemaal gek van kunt worden. Of juist iets om je zorgen over te maken, is iedereen weg van kantoor, hebben jullie een bespreking of simpelweg de telefoon niet gehoord. Het is vervelend als klanten of bedrijven bellen naar je bedrijf en je kunt de telefoon niet op nemen. Voor je bedrijf een irritatie maar ook voor de gene die contact probeert op te nemen. Het is simpelweg niet haalbaar om altijd de telefoon op te nemen. Om er speciaal iemand voor aan te nemen is ook al zo wat, want de telefoon zal niet de hele dag gaan. Om er voor te zorgen dat die paar gemiste telefoontjes of de telefoontjes die niet handig uit komen wel beantwoord worden kan er altijd aan gedacht worden om via een bedrijf een telefoondienst te hebben. Deze telefoniste is niet de hele dag speciaal voor een bedrijf aan het werk, wanneer u telefoontjes binnen krijgt, worden deze automatisch doorgeschakeld naar de telefoniste.

Hoe werkt het precies? Binnen 30 minuten word er contact opgenomen door het desbetreffende bedrijf. Op basis van een aantal vragen bepalen zij hoe de telefoongesprekken moeten worden beantwoord. De eerste 30 dagen zijn geheel vrijblijvend en dan kunt u aan de hand daarvan bepalen of u een abonnement neemt die dagelijks opzegbaar is. Alle gesprekken die worden doorgeschakeld naar de telefoniste worden netjes afgehandeld en dus ook gerapporteerd. Deze gespreksverslagen zullen vervolgens per email worden toegezonden zodat u niks mist.

Binnen deze antwoordservice zijn er verschillende pakketten die genomen kunnen worden. Wordt u niet super vaak gebeld maar wilt u toch garant staan dat de telefoon opgenomen wordt. Dan kunt u kiezen voor een starters pakket tot 125 telefoongesprekken per maand. Is de telefoon binnen uw bedrijf toch wat drukker bezet kunt u kiezen voor een plus pakket. Dit pakket begint bij 125 gesprekken per maand. U betaald een vast tarief, en daarboven op komen de kosten per gesprek. Heeft u niet veel gesprekken per maand, dan betaald u ook niet veel. Het is dus niet zo dat u voor de 125 gesprekken allemaal moet betalen. Heeft u maar 50 gesprekken per maand, dan worden er ook maar 50 in rekening gebracht. Het gespreksverslag word na het telefoontje gratis naar u toegezonden.

http://bizziphone.com/